آسمانیها

کانون فرهنگی عاشورا (آسمانیها)

آسمانیها

کانون فرهنگی عاشورا (آسمانیها)

میخوام برم امام رضا به خدا دلم تنگه دیگه

ببوسم خاک پاک جمکران را تجلی خانه پیغمبران را، مرا از قم به مشهد راه دور است اگر چه خواهرت سنگ صبور است فدای عصمت معصومه گردم که ایوانش سراپا غرق نور است. مرغ دلم راهی قم میشو د در حرم امن تو گم میشود عمه سادات سلام علیک، روح عبادات سلام علیک،

کوثر نوری به کویر قم، آب حیات دل این مردمی، عمه سادات بگو کیستی فاطمه یا زینب ثانیستی از سفر کربلا آمدی یا که به دنبال رضا آمدی، من چه کنم شعله داغ تو را ، درد و غم شاه چراغ تو را ، کاش شبی مست حضورم کنی، باخبر از وقت ظهورم کنی، کاش جارو کشی صحن نصیبم میشد، دل من خادم مولای قریبم میشد میدونی میخوام چیکار کنم میدونی میخوام کجا برم میخوام برای کفترا یه خورده گندم ببرم اونجا که گنبدش طلاست با کفتراش پر بزنم. دوسش دارم امامه در خونشو در بزنم بعضی شبا توخونمون بابام به مادرم میگه میخوام برم امام رضا به خدا دلم تنگه دیگه میخوام برم امام رضا به خدا دلم تنگه، بابام میگه امام رضا مریضا رو شفا میده، دوای درد مردمو از طرف خدا میده ، میخوام برم به مشهد و یه هفته اونجا بمونم توحرم امام رضا، نماز حاجت بخونم بهش بگم امام رضا مریضا رو شفا بده دوای درد مردمو از طرف خدا بده


نظرات 2 + ارسال نظر
من یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 02:44 ب.ظ

ببوسم خاک پاک جمکران را تجلی خانه پیغمبران را مرا از غم به مشهد را دور است
مگن اگه بری قم دیدار خواهر امام رضا انگار رفتی امام رضا آخه امام رضا خواهرش رو خیلی دوست داره
التماس دعا

ثانیه دوشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:01 ق.ظ http://sanye.blogfa.com

زیبا بود


http://sanye.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد