آسمانیها

کانون فرهنگی عاشورا (آسمانیها)

آسمانیها

کانون فرهنگی عاشورا (آسمانیها)

به نام خالق زهرای مرضیه (س)

خداوند متعال در حدیث قدسی چه زیبا به رسول اکرم فرمودند:

لو لا لما خلقتک الافلاک و لولاک علی لما خلقتک و لو لا فاطمه لما خلقتکما

اگر تو نبودی افلاک را خلق نمی کردم واگر علی نبود تو را خلق نمی کردم و اگر فاطمه نبود شما دو نفر را نمی آفریدم.

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
رضا پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:13 ق.ظ http://mythosophy

قبلا که این حدیث رو می خوندم از خودم نا امید می شدم چون همه چیز و حتی من برای عشق بازی دو نفر دیگه اینجاییم.
اما امروز که روز دوم روزه است وقتی این حدیث رو تو آسمانیها دیدم از اینکه برای عشق بازی آسمانیها اینجام احساس غرور کردم.
اینو نوشتم تا بیشتر بنویسی و به تعداد خوانندگان اهمیت ندهید. دعا کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد