آسمانیها

کانون فرهنگی عاشورا (آسمانیها)

آسمانیها

کانون فرهنگی عاشورا (آسمانیها)

مناجات

مناجات

آمدم امشب دهی بر من پناه،

                                         رو سپیدی کن عطا، من رو سیاه

آمدم تا که سبک بالم کنی

                                           لحضه ای لایق به دیدارم کنی

آمدم از نو مسلمانم کنی

                                         را سائله رفتار سلمانم کنی

آمدم شاید کمی بهتر شوم

                                         در صداقت پیرو بوذز شوم

آمدم از لطف امدادم کنی

                                       شیعه ایمان مقدادم کنی

آمدن تا اینکه قرانی شوم

                                     مثل فِضه پاکُ نورانی شوم

آمدم تا لطفِ خود سازی تمام

                                         از دلم بیرون کنی رجسو حرام

آمدم تا یار را راضی کنم

                                      حضرت دلدار را راضی کنم

وای اگر عاقم کند صاحب الزمان

 

                                          میشوم خُسران زده در دو جهان

خدایا من ز حق الناس غافل مانده ام

                                                 زان سبب عمریست در گِل مانده ام

دِین مردم مانده بر گردن مرا

                                                 رحمتی تا که کنی ایمن مرا

کرده ام توجیه کار خویش را

                                                 داده ام آزار یار خویش را

شد رذائل جمع در من ای خدا    وای بر  من وای بر من ای خدا

گرچه باشد غفلت من بی حساب

 هست امید دلم طفل رباب

نام این باب الحوائج دل گشاست

دستهایه کوچکش مشگل گشاست

((بنده گنهکار))

 

نظرات 3 + ارسال نظر
مهر شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:42 ق.ظ http://Doayam.blogsky.com

پس با هر دشوارى‏، آسانى است‏.

آرى‏، با هر دشوارى‏، آسانى است‏.

پس چون فراغت یافتى‏، به دعا بکوش‏؛

و با اشتیاق‏، به سوى پروردگارت روى آور.
[گل][گل]

رقیه نادری دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:12 ق.ظ

سلام.
ممنونم از حضورتون.

و چون بندگاه من از دوری و نزدیکی من از تو پرسند بدانند که
من به آنها نزدیک خواهم بود هر که مرا خواند دعای او را اجابت کنم پس بایست دعوت مرا بپذیرند و به من گروند باشد تا به سعادت راه یابند -- آیه ۱۸۶ سوره ی بقره

آیه ی زیبایی هستش مثل بقیه آیات پروردگارم.

در پناه حق

الهام پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:28 ق.ظ

خوب بود
امیدوارم روزی شاهد پیروزی همه ی آسمانی ها باشم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد