آسمانیها

کانون فرهنگی عاشورا (آسمانیها)

آسمانیها

کانون فرهنگی عاشورا (آسمانیها)

منجی

ببخش مولا که گناه من باعث نیامدنت می شود. ببخش مولا که اندازه 313 نفر فریاد توان ندارم. ببخش که می خواهمت ولی می آزارمت. ندیدنت تاوان بزرگیست، چه کنم که چشمان زمینیم به پستی دنیا عادت کرده است؟ چه کنم که زاویه چشمانم تنگ شده است ووسعت آسمانی را در خود نمی گنجاند.

مولای غریب درگذر از گناه زمینی ام. اشعه ماورای بنفش خورشیدهای مصنوعی ، بینایی چشمانم را از من گزفته است، دستی برآور و بر شفای ظلمت دیدگانم ضامن باش. بیا و قدم در کوچه های خاموش و بی گذر دنیایم بگذار تا خاک پایت طوطیای چشمانم شود.

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:40 ب.ظ http://www.zoeram.blogsky.com

سلام
خوبی
خوش به حالتون
خدا شما را خیر بده
برای من هم یه خورده دعا کنید
امیدوارم خوش باشید

[ بدون نام ] یکشنبه 20 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:18 ق.ظ

[ بدون نام ] یکشنبه 20 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:21 ق.ظ

سلام علیکم.وبلاگمون عالیه.اولین باره که بهش سر میزنم. خسته نباشید.اجرتون با خود خدا.
خودی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد